چگونه برای حل پروتئینوری در مرحله 3 نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : Andy

چگونه برای حل پروتئینوری در مرحله 3 نارسایی کلیه

معمولا هنگامی که بیماری کلیه به مرحله 3 نارسایی کلیوی می رسد، بیماران اغلب از سری ناراحتی هایی مانند پروتئینوری رنج می برند. سپس چگونه برای بیماران برای رفع پروتئینوری انجام می شود. قبل از حل مشکل ما باید بیشتر بدانیم که چرا پروتئینوری در بیماری کلیوی رخ می دهد. تنها پس از اینکه ما علت پروتئینوری را می دانیم، می توانیم درمان را برای حل آن از ریشه پیدا کنیم.
اگر بیماران فشار خون بالا، دیابت، بیماری ارثی، بیماری ایمنی و غیره داشته باشند، این عوامل همچنین می توانند کلیه شما را تحت تاثیر قرار دهند، که به طور جدی مانع مکانیکی و الکترولیتی کلیه می شود. هنگامی که مشکلی با موانع وجود دارد پروتئین مقدار زیادی به ادرار نشت، سپس ادرار فوم رخ خواهد داد.
روش حل ادرار فوم از بیماران چیست؟
در حال حاضر درمان حل ادرار فوم، مهارکننده ACE و ARBs است. اما این داروها تنها می توانند در مدت کوتاهی ادرار فوم را از بین ببرند. بعد از مدتی ادرار فوم دوباره ظاهر می شود. به این معنی است که این داروها نمیتوانند ادرار فوم را از ریشه حل کنند.
دلیل اصلی ادرار فوم آسیب به مانع الکترولیتی و مانع مکانیکی است، ما باید بر تعمیر موانع آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد آنها تمرکز کنیم. تأثیر درمان با استفاده از درمان ACE و ARBs نمی تواند به دست آید، اما درمان طبیعی طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی می تواند اثر بیشتری برای کمک به بیماران از ادرار فوم حذف، درمان طبیعی نیز به نام ایمنی درمان؛ درمان ایمنی شامل موارد زیر می باشد: تشخیص ایمنی، ترخیص ایمنی، مسدود سازی ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. پس از اینکه شما بیشتر درباره علت ادرار فوم شناخته شدید، می توانید آن را از ریشه حل کنید و اگر شما یا دوستان، اقوام و اعضای خانواده ادرار فوم دارید، و شما به دنبال برخی از روش های درمان برای حل ادرار فوم، لطفا با پیغام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: